ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Ποια είναι η αλήθεια για την Ε.Ε.; (ΜΕΡΟΣ 11ο)- ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

  


Και ενώ ο Έλληνας πολίτης από το 2010 λογά ενός επιβεβλημένου και πλαστού δημόσιου χρέους πλήττεται οικονομικά και οδηγείται στην εξαθλίωση, κάθε χρόνο δισεκατομμύρια ευρώ φεύγουν από τα δημόσια ταμεία για την αντιμετώπιση της μεταναστευτικής κρίσης. ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ,ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΚΑΤΑ ΕΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΘΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΙΤΙΣΗ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ- ΚΑΙ Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…- μας οδηγούν σε οδυνηρά συμπεράσματα και προκύπτουν πολλά ερωτηματικά Ο κύριος ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, υποψήφιος βουλευτής στο νόμο Ηρακλείου με τον πολίτικο φορέα ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’, αναλύει το μεταναστευτικό ζήτημα στην εκπομπή ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ με την ‘Έλενα Γκίκα. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ : ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: pashalidisdimitris1234@gmail.com – 698 589 9126





ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗΣ




ΟΛΟ ΤΟ ΦΕΚ ΕΔΩ: 





ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΘΥΜΩΣΤΕ ...ΠΟΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΕΛΙΚΑ?? ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΜΥΝΑΣ...ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2020




ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΛΥΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ...ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ - ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ, 


ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗΘΕΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΤΑΥΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ  ΙΔΙΟ....
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΞΥΜΩΡΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ...

ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΕΝΑ "ΚΟΥΡΕΛΟΧΑΡΤΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΝΟΜΟ ΤΟΥΣ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΕΣ... ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ, ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ..


ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΦΕ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΤΟ ΜΑΡΑΚΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ (ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ) ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΜΙΛΑΓΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΤΟΝ ΝΑΤΙΒΙΣΜΟ.( ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΣΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ)



ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΑΡΑ ΤΩ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΩ!



ΤΟ ΑΡΘΡΟ 43 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4375/2016 ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ....






ΟΛΟ ΤΟ ΦΕΚ



ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΝΟΜΟΥ 4686/2020 ΦΕΚ Α 96 ΣΤΙΣ 12 ΜΑΙΟΥ 2020
ΑΡΘΡΟ 56 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 3

ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ.. ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ...
3. Η διάθεση οποιουδήποτε ποσού από την πίστωση αυτή στο πλαίσιο της παραγράφου 1 του παρόντος, διενεργείται με απόφαση του Υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου και μετά από γνώμη της Επιτροπής Ειδικών Δαπανών της παραγράφου 6 του παρόντος. Για τις ανωτέρω δαπάνες δεν αποδίδεται λογαριασμός. Η απόφαση αυτή η οποία ασκείται κατά αποκλειστική αρμοδιότητα από τον Υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου, δεν δημοσιεύεται στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβέρνησης ούτε αναρτάται σε οποιοδήποτε πληροφοριακό σύστημα ή πλατφόρμα.

ΟΛΟ ΤΟ ΦΕΚ:



ΤΖΑΜΠΑ ΛΕΦΤΑ ΛΟΙΠΟΝ:




ΚΟΙΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙ


ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΣΥΛΟΥ



ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΣΥΛΟΥ.







ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΣΥΛΟΥ, ΤΟ 87,9 % ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΛΥΔΩΝ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΝΙΘΑΓΕΝΕΙΣ - ΑΘΙΓΓΑΝΟΙ.


ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 2018 - 2019 - 2020 - 2021 - 2022


ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΎΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2018  

 ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΎΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2019  

 ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΎΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2020  

 ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΎΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2021  

 ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΎΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2022 

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.........

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΜΕΡΟΣ 1, ΤΟ ΜΕΡΟΣ 2, ΤΟ ΜΕΡΟΣ 3, ΤΟ ΜΕΡΟΣ 4, ΤΟ ΜΕΡΟΣ 5, ΤΟ ΜΕΡΟΣ 6, ΤΟ ΜΕΡΟΣ 7, ΜΕΡΟΣ 8, ΜΕΡΟΣ 9, ΜΕΡΟΣ 10.......


ΜΕΡΟΣ 1: 

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ;






ΜΕΡΟΣ 2:

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ; (ΜΕΡΟΣ 2ο) 57 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΚΟΣΤΙΣΕ Η ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΕΕ






ΜΕΡΟΣ 3 : 

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ;(ΜΕΡΟΣ 3ο) ΠΟΣΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ «ΕΝΩΣΗ»;










ΜΕΡΟΣ 4: 

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ; (ΜΕΡΟΣ 4ο) ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ





ΜΕΡΟΣ 5: 

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Ε.Ε.; (ΜΕΡΟΣ 5ο)- Συνθήκη του Μάαστριχτ και Η Ανεξαρτησία του Ε.Σ.Κ.Τ






ΜΕΡΟΣ 6: 

Ποια είναι η αλήθεια για την Ε.Ε.; (ΜΕΡΟΣ 6ο) - ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΨΗΦΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ





ΜΕΡΟΣ 7: 

Ποια είναι η αλήθεια για την Ε.Ε.; (ΜΕΡΟΣ 7ο)- Η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ




ΜΕΡΟΣ 8:
Ποια είναι η αλήθεια για την Ε.Ε.; (ΜΕΡΟΣ 8ο)- Η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ


ΜΕΡΟΣ 9:

Ποια είναι η αλήθεια για την Ε.Ε.; (ΜΕΡΟΣ 9ο)- ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ;





ΜΕΡΟΣ 10:

Ποια είναι η αλήθεια για την Ε.Ε.; (ΜΕΡΟΣ 10ο)-ΟΙ ΑΝΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ





ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
ΕΣΥ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ
Τ.Κ. 17676, ΚΑΛΛΙΘΕΑ

ΑΤΤΙΚΗ, ΕΛΛΑΣ

ΤΗΛ. 6978106161



ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 

33 ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝ 2 ΝΟΜΟΙ


ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ


ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό
τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε
να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των
Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το
κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η
οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.


1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και
θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση
του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να
αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε
σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού
τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας
κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα
ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των
Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης
κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και
σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν
θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα
ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε
οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο
θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του
σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη
στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε
συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των
Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει
ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις
για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο
για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο
θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης
μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και
φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά
Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο,
ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας

μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής-
πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .

1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την
δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών
από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το
εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική


ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους
μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών
που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το
σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το
Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές
εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να
εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι
αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων
Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα
οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της
Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις
αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως
αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που
βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια
του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας
Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης
που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική
ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει
«κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι
δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι
(Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και
γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και
υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα
διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε
πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους
κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό
τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας
γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο
άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του
ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα
έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται
από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις
βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς
όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη
συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε
καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος
ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για
την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία
έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το
λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι
δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό
και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία
για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και
οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο
άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες,
τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς
αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του
λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή
οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για
την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία
θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του
Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής
ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε
διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η
οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα
Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα
τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή
Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις
ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την
Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος
των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της
Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του
Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.


2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες
όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε
Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις
εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν
τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και
επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για
τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες,
γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για
Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη –
κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής
Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο
που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή
επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα
βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε
όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει
διευρυμένη πρόσβαση.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια